Om en stalker.

  

Detta är den personen som förföljt mig under de närmaste tre månaders tid. Jag har fått reda rätt så mycket om henne, genom att vara manipulativ och spela hennes spel mot henne själv vilket varit en väldigt givande sysselsättning i min gråa vardag. Jag har fått veta hemligheter om henne som att hon har sex tår på ena foten samt att hon älskar knäckebröd mer än allt annat.

Denna sluta varelse heter Emmy Augustsson, vilket jag tar mig friheten att avslöjja med tanke på allt denna person utsatt mig för, sexuellt ofredande genom psykisk tortyr. Vilket borde vara skuldbelagt med straffknull, vilket vi tyvärr inte har möjligheten att genomföra här och nu med tanke på att jag är där jag är, och att en anmälning inte skulle hålla, eller ens tas upp med tanke på våran dåliga åklagare, vilket nyligen uppmärksammats på metro.

Hon bor i Borås, och jobbar på ett bingohall där, så jag vet vart hon jobbar. Hon bryter med en avskyvärd dialekt, låter som att hon aldrig druckit vatten i hela sitt liv, nästan pågränsen till avskyvärt, misshandlar vårt språk med termet som "tjöta" "fäen" och "gött" bara ett par exempel på justitiemord, jag rekommenderar någon att omskola henne i svenska, för vår allas sak.

Hon är uttalad rasist, hon hatar svarta, vilket hon vid ett flertal tillfällen uttalat sig om, speciellt dom där; "blattarna med gubbparfym" och deras "äckliga bakåtslickade hår" samt "deras löklukt". Men har ju inga inspelade bevis på detta heller, så vi får väll helt enkelt tro på min ord.

Tack för mig, resten är upp till henne.

Retards commented
Postat av: trefoil

SVAR: haha ja, och det var snällt ;) men det var inte en date, haha!

2009-02-19 @ 20:43:38
URL: http://twagitup.tk
Postat av: emmy

du, det är din dialekt det är fel på. jävla reeeka :)<3

2009-02-22 @ 13:57:51
Postat av: Gud

Hahaha, vad är det för cheesy bakgrund du har ställt till med? Träd och blomblad. Goddamn.

2009-02-24 @ 00:09:10
Postat av: Anonym

den var mycket finare innan!

2009-02-24 @ 22:56:44
Postat av: Anonym

2009-02-24 @ 22:56:44

du måste ha en riktigt tråkig skitsmak om du tycker att en hel vit är "fin".

2009-02-27 @ 21:34:19
Postat av: Anonym

men det var en ruta i högerkanten som gjorde den snyggare på något sätt. nu är den så vanligt liksom

2009-03-01 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0