hallå eller!

Nu är jag en liten inkräktare idag, emmy här serrö. Ska vara lite busig och skriva ngt. Kommer inte på vad, tänker inte berätta ngt om mig, det förblir en hemlis :)
Denna galna boråsare är one of a kind. Så jag kan ju skriva ett tack iaf, till Jani! Han hjälper mig varje gång jag är ledsen fast det borde vara tvärtom. Han berättar ngt om sig för mig så bara jag börjar gråta så blir det att han tröstar mig ist. Så tack igen!
Nu ska jag fortsätta med mitt intressanta liv och om någon är tykna mot denna pojken får ni med the real thing att göra seröö, Så passa er!

Puss på er :D

Retards commented
Postat av: Jani

Haha sötaste gullunge! =) Gah jag dör! =) Du är så inspirerande så det finns inte haha =) Tack för inlägget puss!

2009-01-20 @ 20:07:54
Postat av: trefoil

du är dålig på att uppdatera, jani!

2009-01-25 @ 20:44:18
URL: http://twagitup.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0