Helg aktiviteter

I helgen var vi i leksaksmusét på besök med rehabgruppen där allt från kriminella drägg till knarkare av alla olika sorter finns att tillgå.     Jag gick runt med en av personalen som heter Mia eftersom alla andra var så jävla balla att de inte kunda njuta av leksakerna lika mycket som jag och Mia! Vi spelade Nintendo Mario Carts och träffade på ett gäng festliga kineser!     Dagen var ganska OK fast tillställningen var iofs ganska tråkig om jag nu ska vara ärlig, bättre helg planering nästa helg. Idag var vi och såg på bio filmen, låt den rätte komma in vars karaktär Oskar påminde mig mycket om min uppväxt med mobbning av mindre sinnade människor. Tack.


I helgen var vi och besökte leksaksmuseet. Där träffade jag på ett gäng med kineser. Mannen ville fred medan tjejen tyckte jag var en loser, vilket ni enkelt kan tyda på deras gester, de äter ju ris med händerna så vår kommunikation var ju mer primitiv än vi är vana vid här i Svea rike där vi faktiskt har malm så vi kan tillverka bestick vilket underlättar matintaget.

Jag sprang runt på museet med Mia eftersom alla andra var för mogna, coola, kriminella och knarkare för att vara balla nog att leka med leksakerna och kolla på alla magnifika bilder! Så den bilden som kommer upp idag är bilden på dessa kineser som har vallfärdat till Sverige för att se våran leksaker, vilket det nu skulle vara bra för, och vilken värde det nu ligger i den sysslan. Varför jag hamnade på samma muséum som dem beror ju endast på att de två som styrde helgaktiviterna idag inte har någon sinne alls för underhållning, men jag trivdes iaf. Idag var vi och såg Låt den rätte komma in vilket avspeglade mycket bra min uppväxt med trakasserier med mera. Livet är hårt.

Lite mer nyheter är att Daniel ska designa en finare layout tll denna blogg så att ni inte behöver bli helt förskräckta när ni besök sidan, om ni nu gör det, om ni vill veta mer om knarkarpack och kriminella avskum, valet är ert.

Retards commented
Postat av: Elly Higginbottom

Riri, så du har varit i jultomtens leksaksverkstad? :O Lyxxys.



(Skriv lite om den där svarthåriga idioten som har förstört ditt psyke mer eller mindre någon gång då!)

2009-01-18 @ 20:49:07
Postat av: Jani

Det blir en jävla lång historia om jag måste skriva något om henne, vad vill ni veta?

2009-01-18 @ 21:21:33
Postat av: emmy

ooh, vilken fin blogg du har :) väldigt tjusig! Snygg tjej på din blogg. msn? ;D

2009-01-19 @ 00:39:02
URL: http://eemmyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller tjejen för mig själv tack. =)

2009-01-19 @ 20:30:47
Postat av: emmy

fan vad tyyyket :O det var det värsta. men då vet jag :P

2009-01-19 @ 20:44:06
URL: http://eemmyy.blogg.se/
Postat av: Fannii

Jag skulle oxå ha valt de du valde :D

2009-01-20 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0