Tidningsartikel

Här kommer en tidningsartikel om tillslaget i Borås då vi åkte fast. Kan vara värt att redovisa på bloggen. Faktum var ju ändå att ingen skyllde på varandra, utan jag tog på mig allt på en gång, jornalistiken sviktar väll som vanligt eller poliskällorna. Föresten var det inte Heroin för jag ljög till polisen då de hotade att misshandla mig så uppgav desinformation, tänk att de tänkte misshandla mig om jag inte erkände, är det rättsäkert?

http://www.bt.se/nyheter/boras/kvartett-fast-for-knarkbrott(877392).gm

Dessutom var det inte så jobbigt att sitta i förhör så länge eftersom jag var så påtänd som jag var så tiden gick väldigt snabbt, men arresten var otäck att sova på en gummimadrass i fyra dagar och få fett ont i ryggen. Men jag ristade in något i celldörren ordet - tålamod. Dessutom satt jag bredvid en jobbig jävel som satt o knacka på dörren hela jävla tiden, men efter tredje dagen fick jag en bok i cellen då jag sa att jag suicidal.


Retards commented
Postat av: Anonym

Haha galet att polisen tänkte misshandla dig.

Tålamod , hehe klockrent.

Inte kul att sitta i cell :/

2009-01-19 @ 20:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0