Dåliga dagar..

Dagarna sedan den fredagen den 13:e har varit de värsta här på länge...

Det började med att den bedårande Linda lämnade oss efter att personalen här strulade med henne, för här på västberga gård är allt väldigt fyrkantigt, inrutat i rutiner, att ens åka till en affär måste planeras in i minsta detalj, finns ingen uttrymme för spontanitet här. Dagen efter att hon åkt hem i ursinne så har jag en hemsk dag, är ursinnig, kastar sönder mina hörlurar, hamnar i bråk, nästan slagsmål med en annan intagen här. Dessutom får jag veta att min tjänst ute i det vanliga livet är nerlagt, hela sektorn, dvs  jag står arbetslös när jag väl är härifrån. Inte nog med det så händer en annan stor otrevlighet, att micke får lämna oss, åka till krukis efter ett återfall med alkohol, min bästa inmate här.

Idag så får jag veta att jag inte alls kommer få gå över till den andra behandligen eftersom att jag hamna i ytterligare ett gräl igår då jag blev bestulen på plånbok och andra tillhörigheter, så blev påhoppad och fick skiten av allt, att jag provocerade honom till det. Så nu vet jag inte vad som händer, kommer jag få SP behandlingen? Verkar inte så, vi skulle upp i nämden nu i veckan men min utredare ställde in det. Imorgon kommer farsan hit och ska skälla ut honom, får se hur det ska gå.


Retards commented

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0