Slutet närmar sig..?

Idag fick jag veta av min utredare mohsen aka da evil bird, eller den gode aposteln beroende på hur man ser på det och vem man frågar, men till saken - idag fick jag veta att jag antagligen kommer bli flyttad de närmaste veckorna till den socialpedagogiskaprogrammet här på västberga, eller linden som den kallas, byggnaden här brevid. För någon vecka sedan var vi och titta på ett behandlingshem som heter mälardalens b.h. som ligger i västerås men eftersom jag inte ville hamna på ett dårhus så krävde jag upprättelse och ville bli omskriven till sp programmet, eller det var snarare hans förslag där man får vara fri, gå hos en psykolog samt träffa vänner och så småningom få bostad och börja arbeta igen som normalt folk.

Sen hittade jag äntligen idag en låt som jag suttit och gruvat på som säger allt om hur jag känner; http://www.youtube.com/watch?v=fERekxzkjFE drugs don't work. Yeah that's truth.

Iaf, undra varför vi lever, vad ballt det kommer bli när vi dör. Längtar efter döden, men mer efter livet. Kärlek.


Retards commented
Postat av: e

mohsen aka da evil bird, haha, klockrent!

2009-03-10 @ 13:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0